גלולות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת שנה וחצי יונקת פעם פעמיים ביום השאלה שלי היא האם מותר לי להניק אותה אם אני משתמשת בגלולות רגילות המכילות אסטרוגן ולא גלולות להנקה ? תודה
שלום לך אנני חושבת שזאת בעייה אם כי אומרים שזה מפחית את כמות החלב שאת מייצרת. אבל במקרה שלך לא נראה לי שזאת הבעייה בכלל. לגבי ההורמונים - כדאי לך להתיעץ עם אחד המרכזים למידע על תרופות: 1. אסף הרופא: 08-977-9309 2. בילינסון: 03-937-6911 או את רופא המטפל - רופאים נוטים לשלול בלי ממש ביסוס מדעי. בברכה אלן