שקיות פלייטקס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, שאלה קטנה נוספת.. כמה זמן אפשר להשאיר חלב במקפיא בשקיות פלייטקס? על האריזה כתוב עד 3 חודשים וזה מה שגם אני יודעת אבל ראיתי שבורומים רושמים אחרת..
הי מורי, ממה שידוע לי - לא יותר משבועיים. השקיות לא מיועדות בכלל להקפאה אלא הם ליינרים לבקבוקים חד פעמיים. אם תרצי שקיות עמידות וזולות אפשר לזמין ב=-מ.מ.ש. אלה של רימיינד. גם אפשר לראות אותם באתר.הם יותר זולות מהאחרים היקרים. www.mamash.org.il בברכה אלן