כמות הצריכה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום השבוע חזרתי לעבודה והתחלתי לשאוב חלב ביתי בכל פעם צורכת כמות שונה מהן הכמיות האידיליות לארוחה מלאה לתינוק בגיל 4 חודשים ומעלה?
שלום רב, כל תינוק והקצב, וגודל קיבה שלו. זה משתנה מתינוק לתינוק. במשך הזמן את לומדת מהניסיון ותדעי כמה חלב התינוקת צריכה. זאת לא כמות קבועה כפי שאת רואה. תשאירי כמויות של 100 ומספר מנות של 50. אם היא גומרת את ה100ורוצה עוד אז את ה-50 אפשר להפשיר יותר מהר - כי הכמות קטנה יותר. מקוה שזה עוזר.היא מווסתת את הכמות כך שגם כשאת חוזרת הביתה והיא יונקת היא תשלים את החסר. בברכה אלן