ריח של חלב שהופשר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יצא לי להריח חלב שהקפאתי והפרשתי במקרר לילה לפני שנתתי לתינוקת שלי והיה לו ריח שונה מהריח של החלב הטרי. האם זה בסדר ? האם זה אומר שהחלב לא תקין ? האם מותר לחמם את החלב על ידי מים רותחים (אחרי שהופשר כמובן) ? תודה מראש
החח מיכל, הריח השונה לא תמיד מצביע על חלב מקולקל. הכי כדאי לטעום כדי להיות בטוחה. אפשר לחמם בספל בו מים רתוחים. זה לא חייב להיות ממש רותח. מספיק חם כדי לחמם את החלב בבקבוק. בברכה אלן