שאלה דחופה בקשר לשאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שואבת ונותנת במקום הנקה ורציתי לדעת האם שאיבה מפסיקה את ייצור החלב? והאם ניתן לשאוב שתי מנות של חלב כל שש שעות במקום כל שלוש שעות?
היי שירן, זה מאוד אישי. ניסוי בטעייה. כל אחת בקצב שלה ולומדת מה הכי מתאים לה. השאיבה היא לא כמו יניקה. פחות גירוי לשד וקשה לעמוד בכמויות כי בבקבוקים התינוק אוכל יותר מאשר מנה שהוא יונק. היניקה בריאה יותר ומתאימה לגודל הקיבה. תמ"ל וגם חלב אם שאוב מכביד על מכרכת החמצון - הנשימה של התינוק ומרחיב גם את הקיבה כך שהוא מתרגל לכמויות יותר גדולות ממה שהוא צריך באמת. התינוק מסוגל להוציא יותר מאשר המשאיבה. בברכה אלן