האם להעיר בלילה ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי בת 3 שבועות וחצי. שוקלת 3.200 . יונקת בלבד. האם עליי להמשיך להעיר אותה בלילה להנקה? חברות אמרו לי שמעל 3 קילו לא צריך יותר להעיר בלילה. הלילה הזה החלטתי לא להעיר ולראות מתי תתעורר. היא ינקה בשעה 22:30 והתעוררה רק בשעה 05:30 . האם זה בסדר או להמשיך להעיר אותה?? תודה
היי יעל, זה לא כל כך קשור למשקל. הכל תלוי בהתפתחות ועלייה במשקל. אם התינוקת עולה יפה במשקל וישנה בלילה אין כל בעייה. היא אמורה להיות נינוחה - רגועה ואם לא נרגעת כל פעם באמצעות השד. אמורה להוסיף 150-200 גרם למשקלה כל שבוע. פיפי ויציאות גם מראות שהיא מקבלת מספיק מון ולא צריכים להעיר אותה. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן