גולה בחזה- תינוק בן חודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התינוק שלי יונק בלבד. לפני כשבועיים הלכתי לרופא עקב גולה בחזה. הוא אמר שזו צינורית סתומה- דלקת- וקיבלתי אנטיביוטיקה (זינת). יומיים לאחר סיום הטיפול חזרה הגולה, חזרתי לרופא, קיבלתי שוב אנטיביוטיקה. מחר היום האחרון לטיפול והגולה לא עוברת. מה ניתן לעשות? תודה מראש
היי אורנה, אנני רופאה אבל ג'ולה יכולה להיות איסוף חלב בצינורית ולא דלקתית. דלקת בשד מלווה בחום גוף גובה, כאבים ואזור אדום וחם למגע. אם זה קשה ולא כואב זה פשוט מאגר של חלב וכדאי לנסות לפרק אותו. את זה אפשר לעשות על ידי עיסוי ממש אינטנסיבי (אך עדין ולא מכאיב) באמבטיה או מקלחת של מים חמים. לפעמים אפשר לפתור את זה על ידי שינוי בתנוחה של התינוק. אם את מיניקה אותו תמיד מזווית אחת אז תנסי להחזיק אותו אחרת כדי שהוא יגש לשד וינק בצורה שונה. אולי הוא פשוט לא מגיע לצינורית הזאת. מקוה שזה יפתור לך בהצלחה אלן