הנקה ופוריות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני תשעה חודשים ילדתי. מזה כחודשיים וחצי אני מניקה פעם אחת ביממה בלבד (לפני שינת לילה). טרם קיבלתי מחזור. האם בעייתי? האם הנקה במינון כזה מעכבת פוריות? כדאי לפנות לבירור רפואי??? בתודה, איילת המודאגת.
היי איילת ההנקה ידועה כמשפיעה הורמונלית על כל המערכות. לכן זה לא נדיר שאישא מיניקה לא מקבלת מחזור. אצל כל אחת ואחת זה שונה. יש כאלה שמקבלות אחרי 6 שבועות בלבד ויש כאלה שמקבלות רק אחרי הפסקה מוחלטת של ההנקה. אם יש לך חשש תמיד רצוי לערב את רופא הנשים המטפל. בברכה אלן