תדירות הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני שבועיים אחרי הלידה ואני מניקה את בני כ- 8 פעמים ביום, רציתי לדעת מתי התדירות של ההנקה משתנה, או שזה אינטסיבי כ"כ כל הזמן?
היי חוה! מזל טוב! תינוקות בהתחלה אוכלים 8-12 פעמים ביממה. (אז תביני ש8 פעמים = כל שלוש שעות!מצב מצויין!) כך הם בנויים וכך קורה עד שהם מתיעלים והקיבה קצת גדלה. היום הקיבה בגודל האגרופ שלו כך שהדרך הבריאה ביותר לתינוק לאכול הוא לעיתים קרובות - כמויות קטנות. זה ישתנה לפי היכולת וההתפתחות האישית שלו. כל תינוק עושה את זה בסופו של דבר - אבל בקצב שלו. בברכה אלן