הגברת כמות חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, בתי בת חמישה וחצי חודשים ניזונה מהנקה מלאה. לפני כשבועיים חזרתי לעבוד ואני שואבת בבוקר ובצהריים בעבודה. בימים האחרונים השאיבה קשה, אורכת יותר זמן והכמות ירדה. על אף שאני מרגישה שהשד מלא לא יוצא הרבה חלב. כיצד מגבירים את כמות החלב? אן לי אפשרות לשאוב יותר מפעם אחת בעבודה ושאני מגיעה הבייתה אני מניקה. שאלה נוספת, יש לי מנות חלב אם קפואות, כאשר אני מפשירה אותם (במי ברז קודם במקרר) יש להם מרקם שונה, לא חלק לגמרי (גם מנות שהקפאתי לפני פחות מחודש). חשוב לציין כי אין חמוץ לחלב. מה יכולה להיות הסיבה?
היי ליאורה, ברגע שמיניקות פחות - וזה קורה כאשר אנחנו חוזרות לעבודה למרות שאיבה - כמות החלב יורדת. אם אין באפשרותך לשאוב יותר בעבודה אז כדאי להיניק או לשאוב בבית. רק גירוי לשדיים מבטיח הגברת כמות החלב שאת מייצרת. לגבי המרקם - לפעמים זה תלוי בכלי בו את מאחסנת את החלב. אם אינו חמוץ לא צריכה להיות בעייה. אבל אם את מאחסנת בשקיות פלייטקס למשל - הם לא מיועדים לשמירה לאורך ימים. עד שבועיים בלבד. ככל שהכלי יותר אמיד החלב נשמר יותר טוב. בברכה אלן