הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי דלכת בץיץי:אדום שביב פיתמה.חום 38.4.רופה נתנה ענתיביאותיקה rulid או ceforal.אני מניקה(לתינוקת 3שבואות)האים אפשר לקבל תרןפה ן להמשיך אנקה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי ילנה, רוב האנטיביוטיקות בטוחות לשימוש בזמן ההנקה. אנני רואה את השמות שציינת בספר של הייל שיש לי אז אולי יש שם אחר. בכל אופן כדאי לבדוק אצל אחד המרכזים למידע על תרופות בהריון והנקה: אסף הרופא: 08-977-9309 בילינסון: 03=937-6911 החלמה מהירה. כמובן הכי חשוב הוא להמשיך להיניק מהשד הזה. מנוחה, שתייה מרובה והנקות לעיתים קרובות ! בברכה אלן