שד אחד שהתרוקן
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת חודשיים הנקה מלאה. בשבוע האחרון השד הימני מרוקן ואין בו כמעט חלב, לא משנה כמה זמן אני שמה את התינוקת עליו (כבר כואבות לי מאד הפטמות). ניסיתי לשאוב וזה לא משנה את המצב. אני לא רוצה להגיע למצב של הנקה מצד אחד. מה עושים???
היי רונה, אם כואבות לך הפיטמות זה סימן שמשהו לא קין מבחינת התנוחה. כדאי לך לבוא - אם את מאזור המרכז אז יש ביום ב' קליניקה לקבוצה קטנה ב-מ.מ.ש. עלות 200 ש"ח. אין כל סיבה שהחלב פתאום נעלם - אלא אם היא לא אוכלת טוב בצד הזה. ואם היא לא אוכלת טוב - אז אחת הסיבות היא שלא נוח לה. קשה להתייחס לזה באמצעות פורום כזה. אם את לא מאזור המרכז אז תראי אם יש קבוצה של ליגת לה לצ'ה באזור שלך ונפגש בזמן הקרוב www.lllisrael.org.il או תזמיני יועצת הנקה מהאזור שלך שאת יכולה למצוא באתר של היועצות המוסמכות בארץ: www.iaclc.org.il בהצלחה אלן