תרופות בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לקחת תרופה בשם אציקלו וי 400 בזמן ההנקה. התינוק בן 9 חודשים ניזון מהנקה ומוצקים בלבד. אנא תשובתך הדחופה. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון מאחר ואני לא רופאה אני לא מוסמכת לתת לך יעוץ לגבי תרופות . את יכולה לפנות למרכזים טרטולוגיים - לקבלת מידע על תרופות והשפעתן על ההריון וההנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בלינסון, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) או לפנות אל הרופא המטפל שלך , הוא אמור לדעת .