הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 37 ורציתי לדעת מתי אמור להתחיל להיות לי חלב בשד אני נורא מפחדת שלא יהיה לי כי אני מאוד רוצה להניק תודה לתשובתך
היי שרון, כבר יש קולוסטרום בשדייך. לא רואים את זה אלא אם ממש מנסים להוציא כמה טיפות. לא חובה. אם השדיים התפתחו לך בגיל ההתבגרות כמו לרוב הבנות אז לא צפויות לך בעיות. כדי להתכונן להנקה מוצלחת כדאי לך ללכת לאחד המפגשים על הכנה לקראת ההנקה טרם לידה. או אפשר להזמין את הספרון - "הנקה-להעניק מהרגע הראשון" שיכול להדריך אותך ולסנן דעות סותרות ומגוונות שעלולות להכשיל. ניתן להזמין בטלפון: 03=-6472411. בברכה אלן