שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי משאבה ידנית של אוונט ולוקח לי המון זמן לשאוב!! לפחות חצי שעה או יותר (ילדתי לפני חצי שנה)האם זה נורמאלי??
היי טלי, קשה מאוד לענות על השאלה הזאת. שאיבה משתנה מאם לאם - ממשאבה למשאבה - וכמובן שתוצאות השאיבה ממשאבה זו או אחרת גם תלוי בשדיים, וזמנים והרבה גורמים שונים. יש נשים שמצליחות לשאוב יותר טוב באמצעות הידיים ללא כל משאבה מכנית. יש כאלה שמעדיפות את החשמליות. אז בלי לנסות משאבות שונותצ אז לא תדעי אם אכן זאת המשאבה או התזמון או משהו אחר בכלל. אם את מאזור המרכז את מוזמנת אלינו לנסות משאבות שונות ומגוונות! את יכולה להתעניין באתר של מ.מ.ש. www.mamash.org.il בברכה אלן