צבעי מאכל והרכב החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת האם צבעי מאכל שאני אוכלת/ שותה עוברים לחלב האם ומשנים את הרכב החלבואם כן אם הם מזיקים לתינוק ומאילו צבעי מאכל יש להמנע תודה מראש
היי ליז, כמו כל דבר - מינון היא מילת המפתח. כל דבר עובר בחלב אבל ממש בכמות מזערית. כמובן ככל שאנחנו אוכלות יותר בריא - זה יותר טוב לכל המשפחה. לא צריכים להמנע משום דבר - אלא אם יש חשש שלתינוק יש רגישות יתר - ואז מומלץ לעשות אלימניזציה של מאכלים. אבל אין כל מדע לגבי השפעה דווקא של צבעי מאכל. לכן - אם את לא מגזימה אין כל סיבה לחשוב שזה מה שישפיע לרעה. לרוב לא דובר על שינויים בהרכב החלב מגורמים חיצוניים אלא כמות המזון או החומר העובר לתינוק דרך החלב. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן