עישון בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת מה ההשלכות בעישון חשיש בהנקה (מלאה יש לציין) התינוק בן חודש וחצי . תודה
היי אלה, כמובן שהחומר עובר בחלב.גם יותר חשוב הוא התפקוד שלך בטיפול בתינוק כאשר את תחת השפעה של חשיש. זה מה שבאמת אסור - יותר מאשר העישון עצמו. תדאגי שמישהוא אחר מטפל בו. וכמובן כדאי לעשן כמה שפחות. בברכה אלן
תוך כמה זמן מרגע העישון אפשר להניק בחזרה מבלי להזיק לתינוק, אולי אפשר לשאוב בזמן הזה ולזרוק את החלב?
חבל מאוד שאי אפשר להתאפק ולא לעשן חשיש בזמן שאת מנחרה את תינוקך זה מזעזע לחשוב שאת מסכנת את התינוק שלך בשביל שאכטה אני בטוחה שעישנת מספיק בחייך שאת יכולה להתאפק עד שתסיימי להניק ואז תעשני כמה שאת רוצה קצת בגרות!!!