שימוש בחלב קפוא
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי הרבה חלב במקפיא מששת השבועות האחרונים. ידוע לי שחלב תקף ל 3 חודשים במקפיא. מכיוון שהבנתי שהחלב מהימים הראשונים יותר מרוכז ובריא, המליצו לי לתת עכשיו חלב שנשאב מהימים הראשונים ולהקפיא את החלב שאני שואבת עכשיו. ברור שתהליך ההקפאה גם פוגם באיכות. שאלתי האם באמת יותר בריא לתינוק החלב שנשאב לפני חודש.
היי שלי, אני נוטה להאמין שחלב טרי צריך להיות בריא יותר מחלב קפוא עוד מלפני זמן מה. אבל אז תצטרכי לזרוק מנות מהימים הראשונים. זה נשמר חודשיים-שלוש - ואם כבר עברו חודשיים אני לא הייתי מסתכנן עם המנות הישנות. שבת שלום!! אלן