בוכה בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תינוק בן 8 שבועות, בוכה ומתעצבן בזמן הנקה, בעיקר כאשר יונק מצד ימין. לא נראה לי שמדובר במחסור בחלב כי אחרי שהוא נרגע הוא ממשיך לאכול. בהתחלה חשבתי שמדובר בגזים, אך הוא מתעצבן גם בשעות הבוקר (הגזים מגיעים בעיקר בערב). בבקשה עצתך. תודה
היי מורן, אולי הוא שבע כבר ולא רוצה להמשיך לינוק. ראיתי כמה פעמים תינוק שמספיק לו צד אחת וכאשר רוצים לתת לו צד שני - בוכה כי למעשה הוא לא רוצה להמשיך לאכול. אם זה קורה רק מצד אחת אז זה כנראה לא זה. וכדאי לך לבוא כדי לנבדוק מה קורה לו. אם הוא עולה יפה במשקל, מוציא שתן ויציאות סדירות אז זה ממש לא בעייה כמותית בברכה אלן