האם יש לי מספיק חלב???
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני אמא לתינוק מקסים בן 4 חודשים שישן כבר מגיל 3 חודשים לילה שלם. השאלה שלי היא האם ייצור החלב פוחת בגלל שהוא לא קם לינוק בערך 7-8 שעות. אציין כי במהלך היום הוא יונק כל שעתיים בערך. האם ישנה סיבה לדאגה??? תודה מראש שלי
היי שלי, כל עוד התינוק רגוע, נינוח, עולה יפה במשקל , ויש לו יציאות ומוציא שתן אז הכל תקין! אין כל סיבה לדאגה. את מייצרת מספיק חלב לפי הצרכים האמיתיים של התינוק . אם הוא לא יונק בלילה כנראה הוא משלים ביום. אין מצב שאין מספיק חלב כל עוד מיניקות על פי הצורך האמיתי הזה. מתעוררות בעיות כאשר מנסים לשנות לו את הדפוסים האלה - מנסים לסחוב אותו ולרווח שעות לא בצורה טבעית. הוא יודע כמה ומתיהוא צריך לינוק. אם את מאפשרת לו לא צריכה להיות כל בעייה. בברכה אלן