כאבים בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בן בגיל שנה וחצי ועדיין יונק-3 פעמים ביום בערך. בחודשים הראשונים היו לי מדי פעם כאבים בצד של השד והרגשתי כמו "גוש" כזה. בימים האחרונים אני שוב מרגישה את הכאב הזה עם הגוש, ולא הצלחתי לשחרר אותו לא במים חמים ולא תוך כדי הנקה. יכול להיות שזה לא קשור להנקה בכלל? מה לעשות?
היי אלונה, קרוב לוודאי שזה כן קשור אבל אי אפשר לדעת אז רצוי לדווח לרופא המטפל וללכת אולי לכירורג לשלול כל דבר אחר. שוב - בדרך כלל זה כן קשור ואין כל סיבה לדרגה אבל כדאי בכל אופן לבדוק כל אפשרות. בברכה אלן