שתי שאלות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, שאלת קצת טיפשית אבל בכול זאת כדי לא להסתכן יש איזה בעיה להשתמש בתכשירים נגד יתושים בזמן בנקה? כגון סנו דיי ? כמובן לא אשים על איזור השד אבל חוץ מזה? ושנית, אני כנראה ינסה משאבה אצל חברה יש טעם לבקש ממנה לחטא את המשאבה לפני ? או שזה לא נורא אם פעם אחת יישאב ממנה בלי שהמשאבה עוברת סטרלזציה?
היי נועה - בכלל לא שאלה טיפשית!! אפשר להשתמש - הוא לא הכי בריא לאף אחת כולל אותנו המבוגרים אז במינון הכי קטן. לגבי משאבה. כדאי לחטא לפני שימוש - אלא אם היא כבר לא משתמשת. אם את לא מתכננת לשמור על החלב והוא לא בשימוש הרבה זמן אז לא נראה לי שצריכים ץ אם את מתכוונת לשמור את החלב אז כן. בברכה אלן