המשך הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, הנני מניקה מעל עשרה חודשים. מגיל חמישה חודשים עם תוספת, היות שחזרתי לעבוד. כרגע התינוקת אוכלת הכל , אך עדיין יונקת בבוקר בלילה, ומידי פעם בפעם ביום, לפי הצורך. עכשיו (לאחר מעל עשרה חודשים כאמור) קיבלתי מחזור, והתינוקת פחות מתלהבת מההנקה. האם כדאי להפסיק או להמשיך. האם המחזור מראה שחל שינוי בהנקה. מה את מציעה לי לעשות? נ.ב. האם ההנקה משפיעה על המחזור? אם ברצוני הריון נוסף, האם תהיה השפעה לכך שאני עדיין מניקה? תודה.
היי תמרה, אם את רוצה להמשיך אז כמובן כדאי להמשיך. אין כל סיבה לגמול אותה אם היא עדיין מוכנה לינוק. יש האומרים שיש שינוי בטעמו של החלב כאשר הווסת חוזרת. אבל לרוב התינוקות מתרגלים וחום לינוק כרגיל. יש סיכוי להרות כאשר הוסת חוזרת אז ההנקה כבר כנראה לא ישפיע על זה. זה נכון כאשר המחזור חוזר באופן סדיר. לגבי סיכויים להרות על זה אפשר להתיעץ עם רופא נשים. בברכה אלן