גודש בחזה - 5 חודשים אחרי הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת שנה וחודשיים. היא הפסיקה לינוק בגיל 10 מאז, אני סובלת לעיתים תכופות בגודש בחזה, המלווה בכובד, וכאב בלחיצה על הפטמות עדיין יוצא לי חלב האם זה טבעי?
לקריאה נוספת והעמקה
היי הילה, טבעי שיש עדיין חלב אבל עניין הגודש קצת מדאיג. כשגומלים אמרוים לעשות את זה כך שלא מורגש. באופן הדרגתי ביותר עד שבאמת את מייצרת הרבה פחות. כנראה עשית את זה קצת יותר מידי מהר. בכל אופן אם תצליחי לשאוב ברגעים של גודש זה יעזור לרוקן טוב טוב את השד עד שהתפוקה יורדת אפילו יותר ממה שהיא היום. אם את לא מצליחה להתפתר מזה אז כדאי לדווח על כך לרופא. בברכה אלן