פטמות פצועות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני כשבועיים ובמהלכם אני מניקה הנקה מלאה. התינוק פצע את הפטמות ואני סובלת בתחילת כל הנקה וגם בין לבין מכאבים. חשוב לציין שהיתה לבני לשון קשורה (הקרום נגזר) והיניקה היתה אמורה להשתפר.מה אפשר לעשות? איך אפשר לרפא את הפצעים ביחד עם המשך ההנקה? תודה רבה, נעה
היי נועה, כדאי לך לבוא לקליניקה מחר - (במקום יום ה' שהוא ערב חג) אם את מאזור המרכז תבואי - יש קבוצה מצומצמת של אימהות עם בעיות דומות לשלך. המחיר הוא מחיר קבוצתי - שזה גם יתרון. 03=-6472411. בלי לראות אותך קשה להסביר לך איך לשנות את התנוחות ואחיזת התינוק. ברגע שאת משפרת את התנוחה שלא תמיד אפשר לבד בלי מישהוא להראות לך (מישהוא מקצועית כמובן) תרגישי הקלה ותוכלי להמישך להיניק ללא כאבים (או פחות)וגם תביני איך זה פועל. בברכה אלן
אלן שלום, תודה על ההתייחסות. אני מאזור ירושלים ואין לי כ"כ אפשרות להגיע למרכז. אולי יש לך המלצות על מרכזים או יועצות הנקה באזור? תודה וחג שמח נעה