הנקה ונוגדנים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי יש לי שאלה שאולי תישמע מוזרה קצת... אני מניקה את בתי בת ה- 8 חודשים וחליתי בדלקת גרון (אנגינה) שמעתי שבחלב אם יש נוגדנים למחלה חיידקית בה חולה האם. האם אוכל לתת מהחלב שלי לבתי בת ה- 3 שלא תידבק ממני? האם יעזור לי אם אשתה אותו בעצמי? אודה על תשובתך הדס
לקריאה נוספת והעמקה
היי הדס, שתיית חלב אם לא יותר מוזר מאשר שתיית חלב של פרה לא מוכרת לנו!! אין כל ממצאים מדעיים המוכיחים על יעילותו של חלב אם כהגנה ונוגדנים לבני המשפחה - אבל ביננו - זה לא יכול להזיק. בברכה אלן