פתאום כואב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי, עד לפני שבוע היא ינקה, היא לא היתה צריכה לשחרר אויר אחרי ההנקה ולא היו פליטות, לפני שבוע, פתאום התחילו לכאוב לי הפטמות בזמן ההנקה וגם היא התחילה לשחרר אויר ולפלוט... מה אפשר לעשות? אולי היא לא תופסת טוב את הפטמה?
שלום לך. אולי יש לה פטרייה? זה אפשר לראות אם יש שכבה לבנה על הלשון עוד לפני האוכל. (כאדי ל לבדוק אחרי שינה) אם כן אז לגשת לרופא. אם לא אז כדאי לבוא לקליניקה שנוכל לראות מה קורה. ימי ב ו - ה' יש קליניקה לקבוצה קטנה אצלנו ב-מ.מ.ש. (www.mamash.org.il( שהמחיר פחות ממפגש פרטני למרות הטיפול האישי שאת מקבלת. צריכים לשריין מקום לפני בואך. 03-6472411 כל טוב אלן