הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני הגיע לגיל שנה ואני מעוניינת להפסיק להניקו. הוא כבר מסכים לאכול תחליפי חלב מבקבוק וגם פרות וירקות. למרות שקראתי שמומלץ להפסיק להניק בהדרגה. האם אפשר להפסיק ללא הדרגה, האם יכול להיגרם נזק כלשהו לשד או לתינוק? מתוך היכרות עם תינוקי ברגע שאני אציע לו את השד זה עוד יותר יקשה על תהליך הפסקה ההנקה. תודה על העזרה
היי ענבל, הגמילה אמורה להיות איטית ובאופן הדרגתי לשמור גם הרגשות התינוק וגם על השדיים. הטבע מדהים מבחינה זו . אין יתרון גם להפסיק באופן פתאומי - נהפוך הוא. טבעי שיהיה קשה לתינוק להפרד מהשד. הוא רק בן שנה. זה קצת מוקדם אבל ההנקה היא באמת שלב התפתחותי מאוד חשוב בחיי התינוק. אז כמה שיותר לאט ללא כל סבל מצד התינוק - יותר טוב. בדרך כלל מתחילים עם ההנקה הכי פחות חשובה לו. ובסוף מתמודדים עם ההנקות היקרות לו ביותר - בדרך כלל לקראת השינה. בהצלחה אלן