שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, ברצוני לדעת כמה כמות להשאיר לתינוק בת 3 חודשים. אני מניקה מלא ורוצה להתחיל לשאוב (אין מנוס חוזרים לעבודה) אני ושאבת כרגע 100 ומקפיאה. מה הכמות שצריך לשאוב לה (ארוחה) תודה
היי אושרת הכמות משתנה מתינוק לתינוק. אבל תשאירי כמויות של 100 וגם של 50. אם ה-100 לא מספיקים אז אפשר להוסיף לאט לאט. גם כדאי להאכיל בצורה קצובה ולא להעמיד את הבקבוק לקראת התקרה. רוצים שהיא תאכל יותר איטי - כמו ביניקה. הם תמיד אוכלים יותר ממה שהם אוכלים ביניקה בגלל הכלי וקצב המהיר של הזרם. בכל אופן, אחרי כמה ימים כבר תדעי יותר טוב לגבי הכמות. בברכה אלן