אלן, מה דעתך....
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
על ההנחיות החדשות של משרד הבריאות להנקה מלאה עד גיל 4 חודשים במקום עד 6 חודשים??? מצ"ב הלינק http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3714668,00.html
היי חגית, אסון טבע -!! אנחנו כולנו מדברות על זה ומחכולת לשמוע מאיפה הידיעה הזאת. לא נשמע לי בכלל הגיוני - זה אנטי טבע וגם בניגוד להמלצות של שאר גורמי הבריאות העולמיים - אנחנו די בהלם!! איידע ברגע שיש לנו משהו קונקרטי. בברכה אלן
ההנחיות נובעות מקשר שערורייתי בין משרד הבריאות לבין חברות המייצרות תמ"ל, אחרת אין כל הסבר הגיוני להנחיות הבורות הללו...