מה קורה לנו?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת שלושה חודשים. בהתחלה מאד כאב לי להניק אך בחודש האחרון פסקו הכאבים. ביומיים האחרונים כואב לי בשד אחד - מעין צריבה. כמו כן שביתי אוכלת מצד זה היא מתנתקת מהשד לעיתים קרובות, מתעצבנת ואתמול אפילו בכתה תוך כדי הנקה. מה קורה לנו?
היי ענבל, אם זה קורה רק מצד אחת הבכי ועצבים) אז לא חושבת שזאת פטרייה. למרות ההתנהגות שמראה שכן. אבל אם זה רק צד אחת זה עדיין כנראה תנוחה לקוייה שעדיין לא ממש פתרת. אם תרצי לקבל הנחיות חפשי מפגש של ליגת לה לצ'ה www.lllisrael.org.il או תשרייני מקום לקליניקה שלנו בעמותת מ.מ.ש. www.mamash.org.il אי אפשר לדעת מה קורה דרך האינטרנט בלי לראות. בברכה אלן