הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מגיל חמישה חודשים בתי יונקת עם תוספת (חזרתי אז לעבוד, ולא הצלחתי לשאוב). גם כיום בגיל תשעה חודשים היא עדיין יונקת בלילה, השכם בבוקר ואחר הצהרים. לאחרונה מתנגדת להנקה ביום . רק בלילה ובבוקר כשהיא די רדומה מוכנה לינוק. האם יש סיבה לכך?
היי תיקי, אני מניחה שיש לה אולי העדפה לבקבוקים כבר. אם גם את נותנת לה בקבוקים אז היא כבר מבינה שיש אפשרות כזאת. אם נותנים בקבוקים עדיף שרק מישהיא אחרת תיתן לה - אז היטא תזהה אותך רק עם ההנקה. כשהיא ישנונה - אז היא לא מספיק ערה כדי לבחון. בברכה אלן