שאלות של התחלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בני בן 10 ימים, יונק ברצף שישה ימים 2 שאלות- החלב שלי עדיין בצבע מאוד צהוב(ולא חלב "לבן")- האם זה עדיין הקולוסטרום? זה הגיוני? האם זה אומר שלא יוצא מספיק חלב? בנוסף, הילד לא עשה קקי כבר בערך 30 שעות ואני מאוד דואגת. הוא עושה הרבה גזים (מפליץ) אבל אין קקי אני לא יודעת כמה הוא עלה במשקל (מגיעים לטיפת חלב רק באמצע השבוע) אשמח לשמוע את דעתך,אני די דואגת... תודה ושבת שלום תודה
שלום אמא של........ הצבע לא כל כך משמעותי אם כי הוא יתחלף, בסופו של דבר. בינתיים הוא מקבל ממש אוכל מזין והרבה נוגדנים! אין מה לחשוש מבחינת הטיב ובדרך כלל גם לגבי הכמות. כל עוד את מיניקה משני הצדדים בכל הנקה, לא משתמשת במוצץ מלאכותי או בקבוקים כלשהן בשלב זה - אז מקבלים מספיק. כל אביזר הוא תחליף לשד ואינו מעודד תפוקה מירבית. אם זאת - אם יש לו הרבה פיפי זה חשוב כדי לראות שהוא לא מתייבש. אם אין צואה - או שהוא לא אוכל מספיק וזה את יכולה לשנות עם השינויים הקטנים שרשמתי למעלה או שזה בסדר. לרוב אין כל בעייה אם אכן הוא חיוני , נראה מאושר בחיים ותמיד נרגע באמצעות השד והיניקה. בגיל הזה כבר היתה צריכה להיות שקילה כדי שתוכלי להיות במעקב כל שבוע לוודא אם אכן הכל בסדר. תתקשרי לטיפת חלב ותבקשי רק שקילה כי יש חשש שהתינוק לא אוכל מספיק. הם אמורים לקבל אותך.תמיד רצוי גם לערב את הצוות הרפואי על כך שהוא לא מוציא - בכדי לשלול משהו פתלוגי רפואי. בברכה אלן