גמילה מהנקה ולימוד הרדמות עצמית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
החלטתי לגמול מהנקה את ביתי בת השמונה חודשים. בלילה בעלי נותן לה בקבוק.הבעיה היא שהיא אינה יודעת להירדם בעצמה.במהלך היום היא החלה לדלג על שנת הבוקר שלה מהסיבה שאכילת המוצקים גורמת לויתור על ארוחת הנקה. מה האופו בו ניתן להקל עליה וללמדה להירדם בעצמה? כמו כן היא מתעוררת במשך הלילה להנקה.מתן מים לא הועיל. מה עושים?
שלום לך, אלה דברים שבאים עם בשלות והתפתחות. היא עדיין לא אמורה לישון כל הלילה אז כל ניסיון לדעתי הוא לשוה. מוצקים באים כתוספת לארוחות חלביות. לפחות עד גיל שנה. בגיל 8 חודשים לא ממש אוכלים מנה המכילה את כל אבות המזון. אין "ללמד" איך לישון ללא הנקה או התיחסות. זה לא נלמד אלא בא כתהליך טבעי בהתפתחות שלה. עוד מוקדם. צר לי שאני לא יכולה לעזור לכם. בברכה אלן