יציאות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת חמישה שבועות וחצי, הנקה מלאה. כבר שלושה ימים לא עשתה קקי, יש חיתולים מלאים בשתן (שקוף), ולא נראית סובלת במיוחד - למעט קצת גזים בשעות הערב. האם תקין? (א שעלי לקחתה לרופא?) אודה על תשובתך יעל
היי יעל, לרוב אין מה לדאוג. זאת תופעה ידועה אצל יונקים שיש פחות יציאות. יש ניצול מירבי של חלב האם. בדרך כלל זה לא ממש עצירות כי כשיוצא אז הצואה רכה ולא גושים קשים. כל עוד היא עולה יפה במשקל כל שבוע, נינוחה ולא מראה סימנים מעבר לעניין הגזים כמו שתיארת אז אין סיבה לדאגה. אם אחד מהדברים האלה משתנים אז כן רצוי לקחת אותה לרופא. יש תינוקות שאפילו מוציאות פעם בשבוע - 10 ימים. בברכה אלן