גמילה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבת שלי בת 4 חודשים, בעוד חודש היא תכנס לפעוטון ואני אחזור לעבודה. ניסיתי לתת לה חלב שאוב מבקבוק אך היא ממש מסרבת. ניסיתי בקבוקים שונים, אבא שלה ניסה להאכיל אותה, אך היא צורחת ולא מוכנה לאכל, היא לא רוצה בקבוק. מה לעשות? אני כבר ממש אובדת עצות תודה
היי דבי, הרבה נכתב על עניין של סירוב לבקבוקים. כשתחזרי לעבודה - ו6את משאירה אותה תשאירי חלב אם שאוב. תנסי לחזור באופן הדרגתי כי יותר חשוב שהיא תתרגל למשפחטולן מאשר לדאוג מה להאכיל אותה. רק אחרי שהיא מרגישה בנוח היא תסכים לאכול ממישהו אחר. לתת לה זמן להתרגל. כל הלחץ מסביב לעניין האוכל מלחיץ כנראה. את לא זאת שיכולה לתת לה. מקסימום במשפחטון יתנו לה בעדינות מכף או כפית . זה לא חייב להיות בקבוק. זה רק יותר קל. תתני לדברים לזרום. רק הבן זוג או סבתא או חברה יכולה לעשות את הניסויים האלה. ובלי לחץ. כל תינוק יכול ללכת הרבה שעות ללא אוכל ושום דבר לא יקרה. העיקר שהיא תהיה נינוח וידעו איך להרגיעה אותה בזרועות קודם. אחר כך בא עניין האוכל. בברכה אלן