כאבי פטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מוסיפה שאלות.. בני בן 9 ימים ואני לא מצליחה להניק עם כל הפטמה. הוא סוגר מהר את השפתיים ותופס חזק. נרדם מהר על הציצי ולא משחרר. יש לי כבר פצעים וכאב כל הזמן. בטיפת חלב רשמו לי "בקטרובן" לפצעים. איך לומדים ומלמדים אותו להניק ולינוק? האם המשחה (האנטיביוטית) בטוחה?
היי שירי, בישביל זה יש יועצות הנקה מוסמכות. זה לא מספיק לשים משחה אם כי זה לא פותר את מקור הבעייה. פצעים נובעים מתנוחה לא הכי הכי, ואחיזת התינוק במקום הלא נכון. זה דבר שקשה מאוד להתייחס אליו דרך פורום כזה. אם את מאזור המרכז יש לנעמותת מ.מ.ש. קליניקה לקבוצה קטנה של אימהות פעמיים בשבוע. המחיר בהתאם. )www.mamash.org.il) אם תרצי להזמין יועצת הנקה הביתה ניתן למצוא רשימה באתר של היועצות : www.iaclc.org.il מאחלת לך הצלחה! אם אני לא טועה צריכים לשטוף את המשחה בקטרובן לפני ההנקה. אולי כתוב בהוראות שימוש. שבת שלום אלן