הנקות בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה-4 וחצי חודשים היה הולך לישון אחרי טקס שינה שמסתיים בהנקה 5-22:00, ואז ישן 5-7 שעות רצוף קם לינוק וממשיך לישון. ביומיים האחרונים הקדמנו את טקס ההנקה לשעה 21:00 ואז הנקת חלום בשעה 23:00 לערך בלילות הללו הוא ינק כל 3 שעות כמו ביום האם זה נורמלי? איך ניתן לשנות את זה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שירה, אני לא כל כך מבינה מה לא בסדר. תינוקות לא יודעים עדיין לקרא בשעון. רק הבטן מדברת. כך שאם יש שינוי בגלל רעב או צמא רצוי לתת לפי הצורך הזה. בברכה אלן