תדירות האכלת תינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן חודשיים ו-9 ימים.ניזון מהנקה בלבד ואוכל ביום כל שלוש שעות,לפעמיים קצת יותר או פחות. בלילות לפעמים ישן 7.5 שעות וקם בין פעמיים לשלוש בלילה. רציתי לדעת באיזה גיל בממוצע מרווח השעות בין ההאכלות עולה ובכמה שעות מדובר?
היי נעה, יש לך דווקא אידילייה!! זה שהוא ישן 7.5 שעות אפילו אם זה רק בלילה זה תקין לחלוטין. תינוקות אמורים לאכול כל שעתיים - שלוש ועושים הפסקה אחת גדולה פעם אחת ביממה. כמובן זה הכללה ויש הישנים יותר ויש שדורשים כל שעה וחצי. אז את במצב טוב מאוד. יכול להיות שיהיה שיפור ככל שהוא מתיעל ביניקה אבל אם לא, זה די נורמה. יכול להמשיך עד שהוא מתחיל לאכול יותר - מוצקים וגם יותר פעיל מבחינה גופנית (זוחל הולך......) בברכה אלן