סרזט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת 4 וחצי חודשים אני מניקה אותה הנקה מלאה. רופאת הנשים נתנה לי לקחת גלולות בשם סרזט. הבנתי שהם לא משפעים על כמות החלב. ואפשר להמשיך להניק. האם אין סיכון שההורמונים שיש בגלולה יעברו בהקה. האם הם לא מהווים סיכון בריאותי כלשהו לילדה. בתודה מראש.
היי לילי, יש כבר הורמונים בגוף התינוק ובכל בן אדם. הורמונים הם לא גופים זרים בגוף שלנו או של התינוק. בכל אופן, כן, הכל עובר בחלב שלנו אבל בדרך כלל במינון ממש מזערי. אין כל ממצאים מדעיים ידועים לי,עד כה המראה שזה מסכן את התינוק. בברכה אלן