צבע / איכות החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מניקה את בניבן החודשיים ומדי פעם שואבת. שמתי לב שהחלב בבקבוק מאוד דליל ובהיר, כמו מים לבנים. האם ישנה סיבה לדאגה? האם החלב צריך להיות לבן בהיר או צהבהב בהיר? האם צבע החלב קשור לתזונה שלי? אציין כי התינוק עולה יפה במשקל, עושה קקי, פיפי. תודה מראש, איילת הוסף
היי איילת, החלב אם הוא בצבע לבן שקוף כזה. החלב הצהבהב הוא הקולוסטרום - או חלב ראשוני ימים אחרי הלידה. הוא הופך להיות יותר מימי ולבן בהמשך. הוא טוב - מזין והמזון האופטימלי עבור התינוק שלך. כל עוד הוא עולה יפה ומבסוט מהחיים - הכל בסדר!! בברכה אלן