הפטיטיס C והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,היתי רוצה להתיעץ:במהלך ההריון נמצא אצלי הפטיטיס C,אני צריכה ללדת כל יום והיתי רוצה לשאול האם מותר להניק? הערכים: GENOTIP 3A, QUAN 5.9*10ES תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
היי אינס, אני לא רופאה אז לא יודעת לפענח את המספרים. רצוי להתייעץ עם הרופא. אולי תשאלי כאן באתר בפורום רפואת נשים. דפדפתי בספרות המקצועית הרפואית שיש בידיי, וכתוב שם שהדבקות קורה יותר דרך ההריון מאשר ההנקה. ובגלל סיכונים בהעדר הנקה -אין מניעה אפילו רצוי להיניק. שוב, כדאי להתייעץ עם רופא. בהצלחה אלן