משחה לטחורים בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני כשלושה שבועות ויש לי טחורים.. מה שעזר לי לפני הלידה היא משחה שנקראת procto-glyvenol אני מניקה וממשיכה להשתמש בה. שאלתי היא האם זה בטוח להשתמש במשחה הזו בזמן ההנקה? האם החומרים במשחה נספגים בגופי ומגיעים לתינוק דרך חלב האם?
היי מירב, רוב התרופות בטוחות לשימוש בזמן ההנקה. הכל עובר דרך החלב אבל לרוב בכמות מזערית. את יכולה לבדוק לפי השם עם אחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה: \1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 תרגישי טוב והחלמה מהירה!! אלן