הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע 17 ובפיטמה שבשד השמאלי יש לי ממש חתכים שהם ממש מפריעם ואחרי מקלחת זה אפילו דיי מציק מה אני יכולה לעשות כדי שזה יעבור אני מעונינת להניק אחרי הלידה ואני מאמינה שאם יהיו סדקים זה יקשה על ההנקה וממש יכאב אודה לתשובתך
היי שרון, נדיר שיש בעיות של סדקלים טרם לידה. האם יש משהו שגורם לכך? הזייה לא מתאימה - כיכוך כל שהוא? אני לא מכירה מצב כזה ללא כל סיבה או גירוי שגורם לכך. אחרי הלידה יש מצבים - כאשר התנוחה לא הכי טובה - איך שלא יהיה כדאי לך ללכת להכנה לקראת ההנקה כדי למנוע החמרת המצב. יש בבתי חולים או אצל יועצות הנקה מוסמכות. בברכה אלן