לא מוכנה לאכול תמ"ל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חודשיים וכרגע ניזונה מחלב אם בלבד- בהנקה ושאוב מבקבוק. לקראת חזרתי לעבודה ניסיתי לתת לה סימילאק. היא לא מוכנה- אוכלת 40 ccבקושי וגם זה בצרחות. האם כדאי להמשיך להתעקש איתה אפילו שהיא בוכה או שיש איזו שיטה אחרת?
היי מירי, התינוקת מרגישה שזה פשוט לא בישבילה. גם ההמלצות הרפואיות היום ומתמיד הן לא לתת חלב פרה עד אחרי גיל שנה. יש לך חלב וגם אחרי שתחזרי לעבודה תוכלי לשאוב ביתר קלות בגלל דילוג על ארוחות. עדיף מאשר להכריח אותה. הטעם של תמ"ל אינו דומה וכמובן ההרכב שלו לא אופטימלי. שווה ניסיון לפחות בהתחלה. אחר כך היא משתנה ואולי תחליט שהיא כבר לא לחוצה - עם העזיבה שלך, שהיא תסכים לקחת ממישהו אחר. בברכה אלן