הנקה בשכיבה וכאבי אוזניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! בני בן 7 חודשים,בזמן האחרון אני מניקה אותו כל בוקר כשמתעורר ב05-לוקחת אותו אליי למיטה והוא יונק בשכיבה,כששנינו א"כ נרדמים. שמתי לב שבכל פעם שאני חוזרת להנקה בשכיבה הוא מפתח גירוי וכאבים באוזניים! זו כבר פעם 3 שזה קורא (אני כל פעם מפסיקה בגלל כאבי האוזניים) מאוווד חבל לי שזה המצב כי שנינו מאוד אוהבים את התנוחה הזו ונרדמים א"כ עד 7 בבוקר! האם יש תנוחה דומה או איזשהו טיפ ע"מ בכ"ז להמשיך בתנוחה זו? תודה טלי
היי שוב, אני אישית לא שמעתי על זה - אבל אם את רואה במפורש שיש קשר - אז אין ספק שאצלכם זאת לא תנוחה מומלצת. כדאי לבדוק את האזניים שלו אצל רופא - אולי משהו שם לא סגור היטב. אפשר לנסות להגביה את הראש - כשאת מיניקה אותו בשכיבה. אולי זה יעזור למנוע חדירה של נוזלים או חיידקים או מה שגורם לדלקות שם. בברכה אלן