הנקת- בוקר בלבד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, משום מה התינוק שלי (בן 4 חודשים) מוכן לינוק ממני רק בבוקר, למרות שבשאיבות יוצאת לי אותה כמות כל פעם (40 מ"ל). מה אפשר לעשות? (בשאר הפעמים הוא בוכה כשאני רק מקרבת אותו לשד)
שלום לך אין לי מספיק מידע. האם הוא גם מקבל פורמולה? האם הנקת אותו מלא עד כה. האם את איתו או שמא הוא בטיפול אצל מישהו אחר עקב חזרה לעבודה. בכל אופן נראה לי תפל לנסות לעזור לך דרך הפורום. בלי לראות אותו קשה יהיה לנחש מה קורה. בברכה אלן