מחסור בחלב?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי חולה מס' ימים לפני כן, בני בן החודשיים ינק באופן מלא פעם ביום הייתי שואבת בקלות רבה (120 מ''ל ב-15 דקות) כך שגם בן זוגי היה שותף להאכלה כעת, משהחלמתי נראה לי שממש חסר לי חלב בני לא רגוע, בעת ההנקה הוא בועט בידיו ורגליו ופולט את הפטמה בכעס בשאיבה אני רואה שאחרי שתיים-שלוש דקות פשוט לא יוצא חלב. ואין סתימה, כי בהתחלה כן יוצא... האם יש איזשהו חומר טבעי שניתן לקחת לחיזוק המערכת ותיגבור ייצור החלב? זה מאד מתסכל את שנינו... תודה רבה
ועוד משהו כעת החלב השאוב בבקבוק גם נראה יותר דליל. מה קורה כאן??