חוסר איזון בחלב בשדיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, תודה שענית לי בכזו מהירות. השאלה שלי היא האם זה בסדר להניק שתי הנקות מאותו צד ברציפות כי בבה"ח אמרו לא לעשות זאת. שזה אסור. ועכשיו נוצר מצב אחרי שחזרתי לעבוד שבשד שמאל יש לי יותר חלב וצד ימין מתמלא רק אחרי שתי הנקות רצופות משמאל. השאלה האם להמשיך כך? או שזה באמת אסור?
היי פז, אין "אסור" כמעט בהנקה. הכל תלוי במצב האישי ולא בצורה גורפת - יש נסיבות ולכן יש המלצות שיכולות להשתנות עם המצב. אין כל בעייה להיניק משני הצדדים פעמיים ברציפות - אם זה יעזור. אין לדעת אם זה יעזור בלי לנסות. לכי לפי התחושות וההגיון. בהצלחה אלן