דלקת לא מגיבה לאנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 8 שבועות אחרי לידה. יש לי גודש ודלקת בשד אחד מאז הלידה. הדלקת לא מגיבה לאנטיביוטיקה (הרופא החליף לי כבר 3 סוגים) והגודש מסרב בתוקף להיעלם. מה עוד ניתן לעשות?
היי שרון, אני לא בטוחה אם יש לך דלקת. לא כל כאב הוא דלקתי. מה שיכול לשפר את המצב הוא: 1. הנקה משני הצדדים בכל הנקה - זאת ההמלצה והנקה מצד אחת יכולה לגרום לגודש וחוסר אזון. 2. עיסוי, אמבטיות חמות. ממש ללוש את השד בעזרת האצבעות. 3. יש הממליצות על לקיחת LECITHIN (לטט בעברית) 4. להיניק לעיתים קרובות. לא להשתמש במוצץ אלא לענות על צרכיה על ידי השד. ביקור אצל יועצת הקנה מוסמכת אם כל הדברים האלה לא עוזרים. אם יש באמת דלקת - חום ותחושה של שפעת - אז מנוחה ושתייה מרובה פלוס הנקה לעיתים קרובות יכולוים לעזור. בברכה אלן